niedziela, 12 marca 2017

Galopujący Thompson - podobizna .

                                                         Hej!
Nudziło mi się, więc weszłam na pewną stronę ,,Pizap", i zrobiłam podobiznę Galopującego Thompsona!

Pewnie pamiętacie naszego koleżkę Thompsona z 2016 roku? Bezgłowy jeździec....
Zrobiłam go z jego koniem Ogniem ( tak go nazywam) więc proszę o ocenę mojego obrazka w kom! :D

Mała podpowiedż ( Piszcie w kom cyferkę.)

1- Słabe nuda!
2- Być może, ale nadal brzydkie
3. Może być!
4.Całkiem fajne
5-Supcio!
6- Spisałaś się!
7 - Idealne
8- Skopuję to i wkleję na swojego bloga (lub gdzie indziej)
9. Podoba mi się !
10- Bardzo mi się podoba !!! Idealne to jest!

(Tak pisze bo to zrobiłam na kompie!)
 
 
 
Mam nadzieje że obrazek się spodoba i będzie miał ocenę!
 
 
Papatki ! <3


1 komentarz:

  1. 5 :D Trzeba by trochę popracować ale sądząc po programie nie zrobiłabyś w nim lepszego. Wróć do blogowania...

    OdpowiedzUsuń